החרא שבפרסומות חלק 2

5 אוג

כנראה שיש לי כל כך הרבה מטענים שליליים בנוגע לפרסומות שהפוסט הזה הולך להיות טרילוגיה.

אם יורשה לי אני רוצה להתחיל מהשורה התחתונה: אנחנו מוקפים בפרסומות (וזה די חרא). מצאתי מחקר שאומר שילדים נחשפים לכ-40,000 פרסומות בשנה, לא נשמע לי מופרך. יש עם זה כמה בעיות: הראשונה היא שזה מפגע אסתטי ושזה מקיף אותנו בכל מקום אליו נלך. הבעיה היותר חמורה היא שזה ממכר: הצורך למותגים הוא לא מולד, אלא נרכש. לאכול תמיד היה אחלה של דבר, היום – זה ממש תלוי מה אתה אוכל (רצוי מקדונלדס). להיות בקשר עם חברים ובני משפחה זה גם אחלה דבר – אבל רק אם זה דרך סלקום, אינטרנט זהב או דואר ישראל. לטייל זה גם דבר שעשו מימי קדם – היום זה נראה לנו בלתי נתפס לטייל בלי פליז של דה נורת' פייס, תרמיל של מרמוט, מקלות הליכה של בלק דיאמונד וקטטר מעופף של הרצל קרבורטורים (חכו, גם זה יגיע). הרדיפה אחרי מותגים היא דבר מעייף ויקר. אף פעם הרי לא נקנה את הדבר שבאמת יעשה אותנו מאושרים. כל קנייה היא רק מנת סם קצובה עד למנה הבאה. טפיחה קלה לאגו שלנו לפני שהפרסומות (מהחלק הראשון בפוסט הזה) שוב יספרו לנו כמה שאנחנו לא מוצלחים עד שלא נקנה את הדאודורנט בריח שוקולד (החדש).

חוץ מזה, אין לי הרבה מה לחדש בנושא, אז אני רק רוצה לשתף בכמה עבודות נחמדות בנושא:

1.

תנסו לחשוב כמה מותגים אתם מכירים

2. פה יש איזה בלוגר שתיעד את המותגים שמקיפים אותו מהרגע שהוא קם בבוקר. התוצאה: 33 לוגואים ב-33 דקות.

3. הדובדבן שבקצפת: לוגורמה, סרט מדהים של 16 דקות שמורכב כולו מלוגואים ואפילו כולל מוסר השכל:

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

<span>%d</span> בלוגרים אהבו את זה: